جاذبه های گردشگری دبی

31 خرداد 1396

آکواریوم دبی

akvariom.jpg

آکواریوم دبی یک آکواریوم عظیمی به طول 51 متر، با عمق 20 متر و با ارتفاع 11 متر با مخزنی به ظرفیت 10 میلیون لیتر در طبقه همکف دبی مال و بزرگترین آکواریوم دنیاست.در این آکواریوم هزاران جانور دریایی، کوسه، سفره ماهی باعث شده کهآکواریوم دبیبعنوان بهترین آکواریوم شناخته شود. قسمت از این آکواریوم از دبی مال می توان بازدید کرد و شما گردشگرانتور دبیمی توانید به کمک غواصان وارد آکواریوم شوید و در کنار جانوران دریایی یکی از بهترین تجربه های زندگیتان را داشته باشید.

akvariom1.jpg

برای خرید رزروتور دبیبا شماره 41954 - 021 تماس حاصل فرمایید.

آب نمای دبی

abnama1.jpg

یکیازمعروف ترین جاذبه های گردشگریدبیآب نمای بسیار بزرگ برج خلیفهاست. اینآب نمای دبیبا پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. همیشه برای مشاهده از آب نما در این محل گردشگرانتور دبیرا مشاهده می کنید که از نقاط دور و نزدیک آمده اند تا از این مکان دیدنی بازدید کنند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و نظر گردشگرانتور دبیرا به خود جلب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا بنا شده است.

abnama.jpgش

اسکله ابرا دبی

جزیره نخل دبی

dubai-palm.jpg

پالم‌ جميرا‌ دبیکه یکی از مناطق دیدنیدبیمیباشد به شکل يک درخت نخل است که از يک تنه ، يک تاج با 17 ساقبرگ‌ و يک جزيره هلالي پيرامون که به شکل يک موج شکن 11 کيلومتري است. مساحت ایم جزیره بيشتر از 800 زمين فوتبال است. تاج با يک پل 300 متري به منطقه اصلي متصل مي‌شود و هلال با يک تونل‌ زير دريا به بالاي نخل وصل مي‌گردد. اين جزيره به عنوان‌ "هشتمين عجايب جهان"‌ شناخته شده استپالم‌ جميرا‌ يکي ديگر از مکانهاي ديدنيدبیاست.گردشگرانتور دبیمی توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96

تور دبی شهریور 96

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 

تور دبی از مشهد

ارسال دیدگاه

خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم